perjantai 19. heinäkuuta 2013

Two |...and that's who i am. ✌|


✪ 13-vuotias
✪ Itä-Suomi, Varkaus
✪ Kaksi kisua
✪ Belieber, Directioner, Bro, RAUSKINAATTORI
✪ Justin Bieber, One Direction, Eminem, Peeeeeeeeeeewdiepie, Rauski&Laeppavika
✪ Omakotitalo
✪ Tanssi, viulunsoitto ja fangirlaus
✪ Sosiaalisten tilanteiden pelko öh
✪ Talvi
✪ Vesisade
✪ Isohkot paidat
✪ Nutturat mitä näillä hampuilla ny saa tehtyä
✪ Piilovittuilu on se mun juttu
✪ Huvipuistot
✪ Ziall, Niam, Nouis, Narry
✪ Never Say Neverin katsominen ja itkeminen
✪ One time ja Nothing like us
✪ Moments ja Best Song Ever
✪ Heartbreakerin odottaminen soon... soon... soon... soon... soon. 
  ✪ Anoille vastailu Ask.fm:ässä nhgngnhnnhgnhn
✪ Kollarit
✪ Käsikorut
✪ Instagrammeilu
✪ NIALL JAMES FUCKING HORAN dunno.
✪ Blogipostauksien tekemisen viivästyttäminen
✪ Bannerien tekeminen
✪ Yli-isot hupparit ja t-paidat
✪ Reput
✪ Tämän ihanan, ihanan postauksen lopettaminen.











1 kommentti: